Anti-Fraudă


Anti-Fraudă

Ai grijă și protejează-te !

Majoritatea anunțurilor publicate sunt oneste de la persoane de încredere și cu intenții bune.
Totuși, chiar dacă încercăm să depistam posibile anunțuri cu probleme posibil să scape vigilenței noastre.
Atenție: există tentative de înșelăciune atât catre vânzători cât și către cumpărători.

Dacă o ofertă este prea bună pentru a fi adevărată, cel mai probabil este o tentativă de înșelaciune, produsul poate fi furat, contrafacut sau are defecte ascunse.

NICIODATA nu trimite cumpărătorului datele tale de pe Card-ul Bancar, CNP, copie dupa buletin, pașaport.

Îți sugerăm să ai în vedere câteva reguli simple:
- nu trimite NICIODATĂ bani prin Western Union, MoneyGram sau alte forme anonime de plată.
- nu trimite niciodată banii sau produse în alte țări
- cere persoanei cu care încerci să închei tranzacția numele, adresa și numărul de telefon
- încheie tranzacțiile pe cât posibil cu persoane pe care le poți întâlni față în față
- păstrează o copie după mesaje și corespondența (emailuri, anunț, sms-uri, etc.) și detaliile persoanei

Cum recunoști o tentativă de înșelăciune
- persoana care îți scrie că ar fi interesata de produs are niste texte aproape șablon, greșeli de exprimare grave
- iti cere datele de card bancar pentru a-ți face un transfer
- persoane care suna de pe numere de telefon ascunse sau din alte țări
- persoane care deși sunt în același oraș cu tine, refuză să vă întălniți în persoană
- cerere de plată prin Western Union sau Money Gram
- cerere să trimiți produsele înainte să primesti banii în cont
- cumpărători care îți spun că trimit ei un curier
- îți oferă o variantă mult prea avantajoasă

Orice tentativă de fraudă, te rugăm să o anunți la contact@biklo.ro și vom dezactiva imediat anunțul sau vom suspenda de tot contul persoanei care încearcă să fraudeze.